.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سکوت برای رضا که عاشق زندگی بود
مراسم تشییع پیکر زنده یاد رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون با حضور مردم و هنرمندان برگزار شد.(ادامه)
مدیر مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر شیراز از خارج کردن یک گلوله از بدن یک جانباز دفاع مقدس در اتاق عمل این بیمارستان، پس از گذشت ۴۰ سال خبر داد. خارج کردن گلوله از بدن جانباز دفاع مقدس پس از ۴۰ سال
مدیر مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر شیراز از خارج کردن یک گلوله از بدن یک جانباز دفاع مقدس در اتاق عمل این بیمارستان، پس از گذشت ۴۰ سال خبر داد.(ادامه)
فرزندان این مادر ۲ دختر و ۳ پسر هستند که به سبب به دنیا آمدن در هفته بیست و هفتم هم اکنون برای ادامه حیات به دستگاه‌های ویژه متصل هستند.


زن ۳۳ ساله شمالی بعد از ۴ زایمان، ۵ قلو به دنیا آورد
فرزندان این مادر ۲ دختر و ۳ پسر هستند که به سبب به دنیا آمدن در هفته بیست و هفتم هم اکنون برای ادامه حیات به دستگاه‌های ویژه متصل هستند. (ادامه)
تیم مازندران عنوان قهرمانی رقابت‌های وزنه برداری جوانان کشور را کسب کرد. مازندران فاتح مسابقات وزنه برداری جوانان کشور
تیم مازندران عنوان قهرمانی رقابت‌های وزنه برداری جوانان کشور را کسب کرد.(ادامه)
حضور در پیاده‌روی اربعین به نیابت از شهدا در پویش «همسفر من»
امسال، بسیاری از زائران پیاده اربعین حسینی شور و حال متفاوتی را تجربه خواهند کرد؛ چرا که در کنار حضور خود، نایب‌الزیاره شهدای مدافع حرم نیز خواهند بود و عظمت این گردهمایی را دو چندان خواهند کرد.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
اطلاعیه دوم احمدی نژاد در واکنش به ادعای فائزه هاشمی
دفتر احمدی‌نژاد طی اطّلاعیه‌ای در خصوص اظهارات خانم فائزه هاشمی رفسنجانی توضیحات تکمیلی‌ را اعلام کرد.(ادامه)
طلاق‌های سینمایی در ایران + تصاویر
طلاق سلبریتی‌ها معمولا حواشی فراوانی دارد، از دیرباز تا امروز، از ایران تا آمریکا، در اینجا چند طلاق مشهور سینما و تلویزیون ایران را ردیف کرده‌ایم. (ادامه)
شمال نیوز : دکتر فرهاد بدیعی افزود: اکنون علاوه بر چهار بیمارستان دولتی و بیمارستان تامین اجتماعی از ظرفیت ۲ بیمارستان بخش خصوصی این شهرستان هم برای بستری و درمان مبتلایان به کرونا استفاده می‌شود..... تمام کارمندان یک بانک‌ در گلستان کرونا گرفتند
شمال نیوز : دکتر فرهاد بدیعی افزود: اکنون علاوه بر چهار بیمارستان دولتی و بیمارستان تامین اجتماعی از ظرفیت ۲ بیمارستان بخش خصوصی این شهرستان هم برای بستری و درمان مبتلایان به کرونا استفاده می‌شود.....(ادامه)
لیست ائتلاف "اقتصاد و معیشت مردم" منتشر شد
لیست ائتلاف "اقتصاد و معیشت مردم" از فهرست‌های جریان اصول‌گرا برای انتخابات مجلس یازدهم منتشر شد.(ادامه)
احمدی‌نژاد ،عشقش مذاکره با آمریکا بود
محمود احمدی‌نژاد بارها در زمان ریاست‌جمهوری‌اش تمایل خود را به گفت‌وگو با آمریکایی‌ها و گشودن باب مذاکره نشان داده بود. در زمان مذاکرات هم تمایلش بر این بود که خودش مذاکره کند نه تیم هسته‌ای. (ادامه)

اگر تا چند سال پیش در مورد منطقه گردشگری نمک آبرود در چالوس حرفی زده می‌شد، همه در مورد زیبایی‌ها و چشم انداز‌ها و محیط‌زیست بکر و خدادادی صحبت می‌کردند. «نمک آبرود» فاجعه‌ای در دل محیط‌ زیست بکر مازندران
اگر تا چند سال پیش در مورد منطقه گردشگری نمک آبرود در چالوس حرفی زده می‌شد، همه در مورد زیبایی‌ها و چشم انداز‌ها و محیط‌زیست بکر و خدادادی صحبت می‌کردند.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: پیکر جان‌باختگان پس از تشریفات پزشکی قانونی برای پذیرش به بخش خدمات بار جمهوری اسلامی فرودگاه تحویل و از آن طریق به شهرهایی که به آن‌ها پرواز داریم، ارسال می‌شود..... انتقال پیکر 2 جان‌باخته مازندرانی سیل شیراز به استان
شمال نیوز : وی افزود: پیکر جان‌باختگان پس از تشریفات پزشکی قانونی برای پذیرش به بخش خدمات بار جمهوری اسلامی فرودگاه تحویل و از آن طریق به شهرهایی که به آن‌ها پرواز داریم، ارسال می‌شود.....(ادامه)
آخرین وضعیت بحران در گنبدکاووس:40 هزار مورد قطعی برق و 20 درصد آب گرفتگی معابر/ قطع آب 53 روستا و اسکان اضطراری 100 نفر در مساجد
پس از بارندگی‌های شدید دو روز اخیر و جاری شدن سیلاب در گنبدکاووس آخرین وضعیت این شهرستان از آرام شدن وضعیت حکایت دارد.(ادامه)
مازندران نایب قهرمان مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان کشور شد
دبیر هیات وزنه‌برداری مازندران از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم مازندران در مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان 16 و 17 سال کشور خبر داد.(ادامه)
تیپ متفاوت آقای بازیگر در کنار همسر معروفش+عکس
عکسی از رضا داوودنژاد و همسرش؛ غزل بدیعی (ادامه)
زمستان امسال به درک بروید
دَرَک یا درگ در زبان محلی به معنی سکونت در کنار دریا است.سواحل روستای درک، در بخش زرآباد شهرستان کنارک، در استان سیستان و بلوچستان نه تنها یکی از خاص‌ترین سواحل ایران که از بی نظیرترین سواحل جهان است. (ادامه)
بدرقه مادر مهربان کلاه قرمزی به خانه ابدی
پیکر زنده یاد دنیا فنی زاده پس از تشییع از مقابل خانه سینما برای تدفین در قطعه هنرمندان به سمت بهشت زهرا (س) منتقل شد.(ادامه)
طبیعت پاییزی گلوگاه به روایت تصاویر
این روزها، رنگ و حال و هوای پاییز در شهرستان گلوگاه، جلوه‌های بدیعی ایجاد کرده است.(ادامه)
سرنوشت دانشجویان اشغال‌کننده سفارت آمریکا
شاید بعد از گذشت بیش از سه دهه نگاهی به ترکیب گروه دانشجویان پیرو خط امام و آن چه نهایتا بعد از ماجرای اشغال سفارت آمریکا بر آنها گذشت و نیز این موضوع که حاضران در آن رویداد، امروز چه فعالیتی دارند، خالی از لطف نباشد. (ادامه)
ستاره‌های معروف سینما در گذر زمان + تصاویر
فیزیک و چهره بازیگران مشهور و تغییرات آن از ورود به دنیای بازیگری تا زمان حاضر برای طیف وسیعی از جامعه همیشه جذابیت‌های خود را داشته است. به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی (ادامه)
 
درگذشت آیت الله واعظ طبسی، به معنی درگذشت یکی دیگر از چهره‌های مشهور نسل اول مبارزات انقلابی است. کسی که نه فقط در دوره انقلاب که حتی پس از آن ازجمله چهره‌های موثر در فضای سیاسی کشور به شمار می آمد. تمام حاشیه‌های زندگی سیاسی آیت‌الله واعظ طبسی؛ از سوگند تا سکوت(خبر)
درگذشت آیت الله واعظ طبسی، به معنی درگذشت یکی دیگر از چهره‌های مشهور نسل اول مبارزات انقلابی است. کسی که نه فقط در دوره انقلاب که حتی پس از آن ازجمله چهره‌های موثر در فضای سیاسی کشور به شمار می آمد.(ادامه)
نامه 7 نماینده مجلس به لاریجانی درباره برنامه ششم
احمد توکلی، حسین حسین زاده بحرینی، الیاس نادران، حسین نجابت، اسماعیل کوثری، محمد دهقان و احمد امیرآبادی نمایندگانی هستند که در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی مجدد برنامه ششم توسعه توسط دولت شدند. (ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: پیکر چهار تن دیگر از مفقودان فاجعه منا به تهران منتقل شده و مقرر شد پس از انجام اقدامات تشخیصی به مازندران انتقال یابند. انتقال پیکر 4 تن دیگر از مفقودان مازندرانی فاجعه منا به کشور
شمال نیوز: مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: پیکر چهار تن دیگر از مفقودان فاجعه منا به تهران منتقل شده و مقرر شد پس از انجام اقدامات تشخیصی به مازندران انتقال یابند.(ادامه)
ملوان از لیگ برتر کناره‌گیری کرد
باشگاه ملوان بندرانزلی با انتشار بیانیه‌ای درباره عدم حمایت ورزش نیروهای مسلح از نماینده ۳ استان شمالی در لیگ برتر فوتبال ایران اعلام کرد که از لیگ برتر کنار می‌کشد. (ادامه)
ملوان از لیگ برتر کنار کشید
هیئت مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی با انتشار بیانیه‌ای درباره عدم حمایت ورزش نیروهای مسلح از آنها واکنش نشان داد. (ادامه)
2 مازندرانی فاجعه منا هنوز مفقود هستند
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: هنوز از سرنوشت دو مازندرانی مفقود شده در فاجعه منا خبری نیست. (ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی حج و زیارت مازندران با اشاره به اعلام اسامی زائران فوتی حادثه منا از مازندران، اسامی کامل زائران استان را 
آمار نهایی کشته‌شدگان مازندرانی فاجعه منا 48 تن است+ اسامی کامل
شمال نیوز: سخنگوی حج و زیارت مازندران با اشاره به اعلام اسامی زائران فوتی حادثه منا از مازندران، اسامی کامل زائران استان را (ادامه)
جدیدترین لیست مربوط به قربانیان، مفقودین و مجروحین منا منتشر شد.



جدیدترین آمار قربانیان،مفقودین و مجروحین فاجعه منا
جدیدترین لیست مربوط به قربانیان، مفقودین و مجروحین منا منتشر شد. (ادامه)
لیست جدید زائران مفقود (321) نفر اعلام شد
لیست زائرانی که بعد از حادثه منا به کاروان خود بازنگشته‌اند اعلام شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.